Heeft u een klacht over een product of dienst van Alurijplaten.nl, dan kunt u contact opnemen met de importeur de Fa. van de Burgwal.
Fa. van de Burgwal
Vaartweg 71
8243 PD LELYSTAD
E: info@vandeburgwal.nl
De Fa. Van de Burgwal zal uw klacht in behandeling nemen. Mocht u het niet eens zijn met het antwoord of de oplossing van Fa. van de Burgwal, dan kunt u uw klacht sturen naar Stichting WebwinkelKeur per post of e-mail op:
Stichting WebwinkelKeur
Groningenstraat 37
7543 CD Enschede
T:033-7630725
E: info@webwinkelkeur.nl
Stichting WebwinkelKeur zal proberen onafhankelijk te bemiddelen om zo een oplossing te vinden.
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@alurijplaten.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via www.webwinkelkeur.nl. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op ec.europa.eu. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.